Intersport
2 juni 2020Beko
14 juni 2020Een catalogus voor elk merk
Franpin biedt werktuigen en verf accessoires van eigen merk voor een aantal specifieke markten. Nu onderdeel van Nespoli Groep, verkoopt Franpin deze producten over heel Europa.
Franpin beschikte reeds over een rapportage toepassing voor het maken van tarieven, maar de mogelijkheden waren zeer beperkt en de layout was niet in overeenstemming met de gewenste kwaliteitsperceptie.
Sinds de overgang naar Leaflet werden verschillende catalogi geproduceerd met aanpassing van de huisstijl voor elk merk met behoud van dezelfde workflow .
Aangezien gegevens en layout volledig gescheiden zijn, is het vrij gemakkelijk om een éénzelfde aanpak voor alle productlijnen te hebben.
Hoewel, vanaf het begin, alles gedaan werd om de bijkomende productgegevens in het centrale systeem ( AS/400 ) te integreren, is een verstandige benadering gekozen waarbij de Microsoft Office-programma’s worden gebruikt om de initiele grote data invoer te vereenvoudigen.
In een mum van tijd kunnen de verantwoordelijken voor gegevensinvoer de resulterende layout controleren aangezien Leaflet online is in real time. Het verfrissen van een pagina is alles wat nodig is om de catalogus pagina’s met de nieuwe gegevens te bekijken. Gebruiksgemak voor de dagelijkse taken laat het administratief personeel toe documenten op eigen tempo en zonder hulp van buitenuit samen te stellen.